Zamów banner reklamowy na stronie

Skąd wziąć mieszanki asfaltowe?

Na rynku istnieje wiele przedsiębiorstw budownictwa drogowego, które posiadają materiały używane podczas wszelkich prac drogowych – począwszy od wszystkich elementów procesu powstawania drogi, przez jej drobne remonty, aż do dużych i wymagających renowacji. Czy warto skorzystać z ich produktów?

Mieszanki

Masa asfaltowa w ofertach specjalistycznych firm – posiada wiele rodzajów, które różnią się od siebie wykorzystanymi składnikami czy przeznaczeniem. Niektórych używa się bowiem podczas budowania drogi, a innych przy remontach czy wypełnianiu różnych połączeń i szczelin dylatacyjnych. Także odmienne są ich cechy i sposoby aplikowania, dlatego warto przyjrzeć się bliżej kilku odmianom i typom.

Mieszanki zalewowe do szczelin

Masy zalewowe produkowane z wykorzystaniem zmodyfikowanego przez polimery bitumu, do którego zostały dodane materiały gwarantujące niezbędną elastyczność i odporność na warunki atmosferyczne. Eksperckie firmy korzystają z tych typów mieszanek podczas napełnień wszelkich spoiw  i przerw dylatacyjnych.

Mieszanki zalewowe do szczelin są często wykorzystywane z uwagi na ich szeroki wachlarz zalet. Cechują się bowiem bardzo dużą odpornością na starzenie oraz na działanie wody, soli czy słabych kwasów, a także zachowują swoją elastyczność niezależnie od warunków atmosferycznych. Dzięki wykorzystaniu tego materiału, przedsiębiorstwa budownictwa drogowego są w stanie połączyć określone rodzaje nawierzchni, a stosuje się je zarówno podczas budowania nowej drogi, jak i remontowania nawierzchni. Należy podkreślić, że odpowiedzialne zadbanie o połączenia i szwy jezdni pozwoli na jej długoletnie wykorzystywanie.

Inne masy

Mieszanki oraz inne masy są ogólnodostępne w ofercie przedsiębiorstw i stanowią dla nich powszechnie używane materiały. Istnieją również masy innego rodzaju, które różnią się między innymi wykorzystanymi w ich produkcji składnikami. Przykładem są chociażby polisiarczkowe i poliuretanowe masy przeznaczone do naprawy oraz dylatowania nawierzchni betonów cementowych.

No Comments Yet.

Leave a comment